images/images/Logo.png

هفدهمين دوره مـسابـقات نـوآوری و ابـتكارات دانـش آمـوزی كـشور ( نادكاپ 17 ) - 7 شهريور 93 - ساری

رییس شورای سیاستگذاری هفدهمین مسابقات نوآوری و ابتکارات دانش آموزی کشور در حاشیه برگزاری این رقابتها به خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقات با حضور 370 تیم دانش آموزی در محل دانشگاه آزاد اسلامی ساری به مدت یک روز در حال برگزاری است.

علی معتمد زادگان به حضور دانش آموزان دختر و پسر از مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در مسابقات نادکاپ اشاره کرد و گفت : رقابت دانش آموزان به صورت مسابقات عملی است که در رشته های علوم پایه شامل زیست شناسی ، نجوم و شیمی و رشته های دانش های نوین شامل رباتیک ، نانو شیمی ، مزرعه فکر (خلاقیت ) در گروههای مسابقه ای برگزار می شود.

وی افزود : تیم های شرکت کننده در ا ین جشنواره شامل یک تا سه دانش آموز است.

رییس پارک علم و فناوری مازندران ادامه داد : این جشنواره که با همکاری استانداری ، پارک علم و فناوری ، کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش مازندران، شرکت لذت الکترونیک یکی از شرکتهای دانش بنیان پارک فناوری استان برگزار می شود محلی برای رقابت دانش آموزان مبتکر و مخترع است.

به گفته وی ،مراسم اختتامیه و معرفی رتبه های اول تا سوم گروههای رقابتی هفدهمین مسابقات نادکاپ ساری عصر امروز (جمعه) هفتم شهریور ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در ساری برگزار خواهد شد

بالا