images/images/Logo.png

دهـمین دوره مـسابـقات نـوآوری و ابـتکارات دانـش آمـوزی کـشور ( نادکاپ 10 )- اسفند 89 - تهران

خوب بالاخره مسابقات دهم ، هم با همکاری فرهنگسرای آی تی تهران برگزار شد. امیدواریم دوستان کم و کسری ها را به بزرگواری خود ببخشند و از این دوره هم فقط خاطرات خوب را در ذهن هایشان نگه دارند.

از نظر آماری، این دوره از مسابقات رکورد مسابقات رباتیک دانش آموزی را در ایران شکست، 640 تیم و حدود 1000 دانش آموز با احتساب همراهان و میهمانان در حدود 1500 نفر در مسابقات شرکت کردند و در 18رشته با هم به رقابت برخاستند 55تیممقام کسب کردند و 9 تیمهم لوح یادبود گرفتند

تمامی بخش های خبری جمعه و شنبه این واقعه علمی را گزارش کردند و با مسئولین برگزاری و دانش آموزان مصاحبه داشتند. از جمله میهمانان و بازدید کنندگان هم میتوان به مسئولین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، مسئولین سابق و فعلی دبیرستان علامه حلی تهران ( آقای عمویی، آقای جعفری و آقای دائمی)، مسئولین سابق و فعلی سازمان پرورش استعداد های درخشان ( آقای آشتیانی و آقای غفاری) و مسئولین آموزش و پرورش... اشاره کرد. برای اهدا جوایز هم علاوه بر مدیران فرهنگی و هنری شهرداری تهران و مدیر عامل نادکو، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پرورش استعداد های درخشان، آقای غفاری بر روی سن رفتند و از برگزیدگان تقدیر نمودند.

البته سالن اختتامیه خیلی کوچک بود و تعداد قهرمانان هم ماشالله خیلی زیاد بود، برای همین مراسم در سالن کناری هم به صورت زنده پخش میشد و دم در هم تدابیر خاص(!) برگزار میگردید... درسته که الان خاطره شده اما اون موقع روی اعصاب همه رفته بود!!

بالا