images/images/Logo.png

شانزدهمین دوره مسابقات كشوری نادكاپ شريف به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف ( نادكاپ 16 ) - 22 و 23 اسفند 92 - تهران

Nadcup16

کسب 16 مقام در شانزدهمین دوره مسابقات كشوري نادكاپ شريف ( نادكاپ 16 ) به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و كسب سهميه حضور در مسابقات بین المللی امارات متحده عربی توسط دانش آموزان نخبه شيرازي

شانزدهمين دوره مسابقات دانش آموزي نادكاپ (نوآوري و ابتكارات دانش آموزي) شريف روز جمعه با معرفي ۹۶ تيم برگزيده به كار خود پايان داد.

دبير اجرايي اين دوره از مسابقات نادكاپ شريف در مراسم اختتاميه اين مسابقات اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۴۲ تيم رشته از ۶۸شهر كشور در اين دوره از مسابقات شركت كردند.

هادي اسماعيلي تعداد دانش آموزان شركت كننده در اين مسابقات را دوهزار و ۱۲۸نفر دختر و پسر از مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان عنوان كرد و گفت: اين دانش آموزان در پنج رشته رباتيك، هوافضا، نانوشيمي، زيست شناسي و نجوم طي دو روز گذشته با يكديگر به رقابت پرداختند.

براساس اين گزارش، در مراسم اختتاميه شانزدهمين دوره مسابقات نادكاپ شريف كه با حضور دكتر حسين شجاعي معاون وزير آموزش و پرورش، دكتر سيد فتاح حسيني رييس انجمن موسسات آموزش و پرورش استان آذزبايجان غربي، جمعي از مسوولان دانشگاه صنعتي شريف و يك هيات شش نفره از آموزش و پرورش كردستان عراق در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد، ۹۶ تيم در ۳۲ رشته مسابقه به عنوان برگزيده نهايي اين دوره از مسابقات معرفي و تقدير شدند.

به تيم هاي برگزيده به ترتيب اول تا سوم كارت شركت در مسابقات رباتيك بين المللي امارات متحده عربي به ميزان ۵۰ ، ۴۰ و ۳۰ درصد تخفيف، بن شركت در تورهاي علمي در استان هاي مختلف كشور به ميزان ۲۵، ۲۰ و ۱۵ درصد تخفيف و مبالغي نقدي اهدا شد.

 

بالا