images/images/Logo.png

اولین دوره مسابقات رباتیک نادکاپ شمال فارس

اولین دوره مسابقات رباتیک نادکاپ شمال فارس با یاری خداوند متعال و با حضور بیش از 50 تیم و در قالب 9 رشته ، روز جمعه مورخ 19/8/91 در شهرستان آباده برگزار گردید . این مسابقات از شور و هیجان بالایی برخوردار بود و از ساعت 8:30 صبح تا 8 شب ادامه پیدا کرد و افراد زیر موفق به کسب مقام شدند :

ردیف رشته مقام اول مقام دوم مقام سوم
1 تعقیب خط پیشرفته محمد هادی نجفی (عضو انجمن رباتیک دنیای اندیشه روز) فاطمه غابشی (آموزشکده فنی اقلید) ویدا زاده ایمانیان (آموزشکده فنی اقلید)
2 جنگجوی دبیرستان محمد حسین اکبری محمد هادی نجفی محمدرضا خادمی
3 حل ماز دبیرستان محمد حسین نعمت الهی محمد حسنی محمد هادی نجفی مهران رجایی
4 جنگجوی راهنمایی سهند نادری سید امیر عظیمی امیرحسین عسکریان
5 فوتبالیست راهنمایی یاسین عسکریان مهدی کریمی محمدمهدی صمیمی
6 رالی راهنمایی مهران رجایی امیرحسین عسکریان مهدی کریمی
7 جنگجوی ابتدایی سپهر یوسفی علی دانشور سید محمد عظیمی
8 فوتبالیست ابتدایی حسین جان نثار علی شهریاری سید محمد عظیمی
9 رالی ابتدایی علیرضا اسدی علیرضا احمدی مجتبی آستانه

خروجی این مسابقات که رتبه های برتر آن ، جهت چهاردهمین دوره مسابقات کشوری نادکاپ که 17 و 18 اسفندماه در تهران توسط شرکت بزرگ نادکو و پشتیبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد ، اعزام می شوند . جوایز این دوره از مسابقات از 25 هزارتومان تا 200 هزار تومان و بن تخفیف خرید یک ساله محصولات نادكو ( 15 الی 25% ) از انجمن رباتیک نوین نمایندگی انحصاری نادکو در استان فارس و لوح تقدیر با امضای مسئولین محترم شهرستان آباده بود .

مهمانان عزیز این دوره از مسابقات اعم از شرکت کنندگان و مسئولین ، از آباده و شهرستانهای اقلید و صفاشهر بودند که کمال تشکر را از آنها داریم . از مسئولین محترمی که زحمت کشیدند و در این مسابقات حضور داشتند می توان از آقای دانشور (ریاست محترم آموزش و پرورش آباده) ، آقای توکلی (معاونت محترم آموزش و پرورش آباده) ، آقای عسکریان (سرپرست محترم آموزشکده فنی آباده ) ، آقای امیر کریمی (عضو محترم هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامي واحد آباده) ، آقای کریمی (مدیرگروه کامپیوتر آموزشکده فنی اقلید) ، آقای سروش کریمی (عضو محترم هیأت علمی دانشگاه آزاد صفاشهر) ، آقای محمد حیدری (ریاست محترم امور اداری و مالی اداره گاز شهرستان آباده)، آقای محسن موسوی ( نماینده دفتر امام جمعه شهرستان آباده) و ... نام برد که صمیمانه کمال تشکر از ایشان را داریم . همچنین مهمان ویژه ما جناب آقای ایمان کریمی نمایندگی نادکو در استان فارس بودند که در تمامی مراحل مسابقات از وجود ایشان بهره مند شدیم .

ضمنا از کلیه حامیان محترم ( نشریه آپاتیه ، شورای اسلامی شهر آباده ، شورای اسلامی شهرستان ، شهرداری آباده ، شرکت گاز ناحیه آباده ) تشکر می کنیم که برگزاری این مسابقات مدیون حمایت و پشتیبانی این عزیزان می باشد

 Nadcup Abadeh 8

بالا